Hej!

Imorgon åker jag!
Sitter just nu i min brors rum där jag har placerat ut alla väskor, kläder, smycken och allt annat som jag vill packa ner. Problemet är egentligen inte att få plats har jag insett, utan att allt väger så himla mycket! Vet redan nu att jag kommer att få packa ur en del men väljer att ignorera det tills vidare och hoppas att det ändå går...

Imorgon åker jag! 
Försöker att komma på ord för att beskriva hur jag känner men jag vet inte riktigt, det är väldigt svårt... Det är ganska så sjukt, knasigt, konstigt och förvirrat. Jag har längtat efter och fasat för den här dagen så himla länge nu och imorgon kommer den. Det är så otroligt svårt att ta in! Det är väl därför jag inte mår så dåligt eller har enorm resfeber ännu - för att det är så himla overkligt. Fast jag vet att jag känner en sak, och det är en stundande förkylning. TYPISKT. Mattias har varit lite sjuk så jag borde hållt mig borta från honom egentligen, men hur lätt är det? Mission impossible, sorry!

Imorgon åker jag!
Det ska bli så fruktansvärt roligt och läskigt allt detta och jag lovar att uppdatera så fort jag bara kan och har något vettigt att säga. Jag hoppas verkligen att ni vill följa med på den resan som för mig kommer att vara den största i mitt liv hittills. Ni är i fall välkomna, bienvenue dans ma vie!

/Johanna 
avresa,

1 kommentarer

Stina

02 Feb 2014 17:26

Lycka till i Frankrike Johanna! Ska bli kul att följa ditt äventyr här. Ha en bra resa! :)

Svar: Tack Stina! Lycka till i Madrid, har du en blogg så att jag kan följa din resa som är minst lika spännande? :D
Johanna

Kommentera

Publiceras ej